کارخانه تولیدی پارچه چلوار مرغوب

جهت تهیه انواع لباس و تن پوش نیاز به استفاده از انواع پارچه ها با رنگ ها و ضخامت های متفاوت می باشد. یا این که پارچه ها را به صورت مستقیم به کارخانجات تولیدی لباس برده و پس از تهیه لباس روانه بازار می نمایند. گاهی پارچه ها را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می نمایند، تا لباس های دست دوز داشته باشند .در هر حال صنعت پارچه یکی از صنایع مهم در تولید پوشاک است .پارچه چلوار مرغوب از انواع پارچه است که کاربردهای فراوانی دارد.جالب است که کمی درباره شال و روسری اچ پی اس بیشتر بخوانیم.

 

 

کارخانه تولیدی پارچه چلوار مرغوب

راه های تشخیص پارچه چلوار مرغوب

راه های تشخیص پارچه چلوار مرغوب پارچه چلوار یکی از انواع پارچه است که کاربردهای فراوانی دارد. پارچه ها معمولاً در رنگ سفید و در ابعاد مختلف تهیه و تولید شده و به بازار عرضه می شوند. مربیان خیاطی و کارآموزان این هنر برای مرتبه اول که نیاز به آموزش دارند از این پارچه جهت آموزش استفاده می نمایند. استفاده از پارچه چلوار در عرض ۹۰ در آموزشگاههای خیاطی و نزد کارآموزان بسیار رایج و مرسوم است .یکی دیگر از کاربردهای استفاده از پارچه چلوار استفاده از این پارچه در دوخت انواع روتختی های مرغوب در مصارف شخصی و یا هتل های لوکس است .در این میان نگاهی هم به شال و روسری در بازار تهران هم بی اندازیم.

می توان با این پارچه بهترین و با کیفیت ترین روتختی ها را تهیه نمود. همچنین، از این پارچه جهت دوخت کفن نیز استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای این پارچه استفاده از آن جهت انواع پارچه نویسی می باشد. معمولاً پارچه هایی با عرض ۹۰ در مورد این کاربرد به کار می رود. پارچه چلوار رنگی نیز در بازار موجود است که ،مصارف متفاوتی دارد. جهت تشخیص مرغوبیت پارچه راه های متفاوتی وجود دارد .

معمولاً پارچه های مرغوب ضخامت قابل قبول دارند .بنابراین، اگر آنها را در مقابل نور قرار داده و یا دستمان را پشت پارچه بگیریم ،متوجه ضخامت معقول این گونه پارچه ها می گردیم . یکی دیگر از راههای تشخیص مرغوبیت پارچه تشخیص میزان اتو پذیری پارچه است. هرچه چروک شدن پارچه کمتر باشد از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. جهت تست این مورد قسمتی از پارچه را مچاله کرده و سپس آن را رها می‌کنیم. اگر پارچه به حالت قبل بازگشت مرغوبیت قابل قبولی دارد. در غیر این صورت پارچه را ضعیف توصیف کرده و نمی‌توان به مرغوبیت آن تکیه کرد.

مورد بعدی تست تراکم الیاف پارچه است .که با کشیدن پارچه و رها کردن آن متوجه این مهم می شویم. به این ترتیب که ،پس از رها کردن پارچه اگر پارچه حالت قبل خود را حفظ نمود ،دارای مرغوبیت مورد نظر است .در غیر این صورت الیاف پارچه به درستی به هم تنیده نشده و به سرعت خراب می گردد.

خرید پارچه چلوار مرغوب رنگی

خرید پارچه چلوار مرغوب رنگی

جهت خرید پارچه چلوار امروزه می‌توان از کانال های متفاوت اقدام نمود. از جمله خرید به صورت حضوری از پارچه فروشی های سطح شهر و یا خرید به صورت اینترنتی از فروشگاههای اینترنتی مجاز که به ارائه این محصول مشغولند. می توانیم پارچه را به صورت متری و یا طاقه ای خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما