شرکت تولیدی پارچه چلوار 100% پنبه

خوشبختانه در کشور ایران شرکت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف به فعالیت مشغول هستند که از برترین و فعال ترین آنها می توان به شرکت تولیدی پارچه چلوار 100% پنبه اشاره کرد. در این شرکت های تولید، تولید کنندگان تلاش می کنند تا حد ممکن از الیاف های طبیعی و اورجینال، دستگاه های مدرن و پیشرفته و نیروهای انسانی متعهد و با تجربه برای تولید این محصول استفاده نمایند یک پارچه چلوار سفید درجه یک که 100% پنبه است را به بازارهای داخلی و حتی خارجی عرضه نمایند.جالب است که کمی درباره لباس لری مردانه بیشتر بخوانیم.

 

 

شرکت تولیدی پارچه چلوار 100% پنبه

شش ویژگی پارچه چلوار 100% پنبه

شش ویژگی پارچه چلوار 100% پنبه پارچه ها از مهمترین و اصلی ترین محصولات برای تولید انواع پوشاک، ملحفه و غیره می باشند که در سال های اخیر تغییر و تحول بسیار زیادی در صنعت نساجی به وجود آمده است و باعث شده تا این محصول در انواع مختلف از جهت: جنس و متریال، رنگ بندی، طرح و مدل، کیفیت و مرغوبیت، نوع کاربرد، برند و مارک، ابعاد و اندازه و غیره تولید شود که دلیل اصلی این تغییر و تحول نیاز فراوان افراد به خصوص خانم ها و متفاوت شدن سبک زندگی آنها می باشد.در این میان نگاهی هم به لباس دخترانه عروس هم بی اندازیم.

از محبوب ترین و زیباترین پارچه هایی که با الیاف های طبیعی از جمله پنبه تولید شده اند، می توان به پارچه چلوار اشاره کرد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: متنوع بودن رنگ بندی، تولید شده در ابعاد و عرض های مختلف، کاربرد بیشتر رنگ سفید آن، لطافت و نرمی بسیار زیاد، بافت ریز، صد در صد پنبه و غیره اشاره کرد.

از این پارچه ها اغلب برای دوخت انواع پیراهن های مردانه و خنک استفاده می شود.

قیمت پارچه چلوار 100% پنبه سفید

قیمت پارچه چلوار 100% پنبه سفید قیمت پارچه چلوار های سفید 100% پنبه در درجه اول به میزان کیفیت و مرغوبیت آنها بستگی دارد که به هر اندازه این محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، به همان اندازه با نرخ و قیمت بیشتری نیز به فروش می رسد. قیمت پارچه چلوار پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید و بسته بندی آن در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای تاثیر گذار بر آن طی فرایندهای مختلف مشخص و تعیین شده و سپس به بازار و مراکز فعال در این حوزه ابلاغ می گردد.

قیمت این محصول تحت تاثیر پارامترهای بسیار زیاد دیگری قرار دارد که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به: نوسانات موجود در بازار، برند و مارک، طرح و مدل، رنگ بندی، میزان ضخامت، روش های خرید و فروش و غیره اشاره کرد که بدون شک تمامی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار و مهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما