لیست قیمت پارچه چلوار سفید

قیمت انواع پارچه متقال و چلوار سفید را در قالب جداولی از طریق کارشناسان فروش ما در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از قیمت پارچه چلوار سفید می توانید از یکی از طرق مندرج در سایت اقدام کنید.در این میان نگاهی هم به شال و روسری عمده در بازار تهران هم بی اندازیم.

 

 

انواع پارچه چلوار را می توان بدون دردسر از تمامی بازار پارچه های عمده فروشی در سراسر کشور خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. چیزی که تعیین می کند شما بهتر است از چه روشی خرید پارچه چلوار را انجام دهید، قیمت پارچه در بازار فروش است که تحت تاثیر پارامتر ها و عوامل مختلفی در حال نوسان و تغییر می باشد.
خریدارانی که بابت قیمت پارچه نگرانی هایی دارند، می توانند از ما درخواست لیست قیمت کرده و پس از استعلام قیمت از سایر فروشندگان، نسبت به خرید چلوار اقدام کنید.

قیمت پارچه چلوار سفید

پارچه چلوار و الیاف آن

می دانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پارچه با جنس های مختلفی روانه بازار فروش شده است.
در کل پارچه ها را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  1.  پارچه های طبیعی بر پایه گیاهی
  2.  پارچه های طبیعی بر پایه حیوانی
  3.  پارچه های مصنوعی

بیش از همه این روز ها پارچه های طبیعی بر پایه گیاهی طرفدار دارد. چراکه الیاف آن را الیاف پنبه ای و گیاهی تشکیل داده و نوعی پارچه طبیعی محسوب می شود.جالب است که کمی درباره شال و روسری در بازار جعفری بیشتر بخوانیم.

اما باید توجه نمود که برای انتخاب پارچه مناسب برای هر کاربردی، باید تناسب شرایط استفاده و انتظاراتی که از پارچه داریم را با مشخصات فنی آن بسنجیم.
پارچه چلوار که موضوع این نوشته است ، عمدتاً در دسته اول پارچه ها قرار می گیرد.
هر چند پارچه چلوار پنبه پلی استر و پلی استری هم در بازار به صورت محدود بافت می شود.

یکی از عوامل موثر در قیمت پارچه چلوار سفید الیافی است که در بافت پارچه استفاده شده است.
چلوار 100 درصد پنبه با کیفیت ترین و گرانترین نوع آن به شمار می رود.
قیمت پارچه چلوار سفید

تولید پارچه چلوار و پارچه متقال

در بسیاری از موارد می بینیم که اصطلاح پارچه چلوار را در کنار اصطلاح پارچه متقال قرار می دهند. یا بسیاری از فروشندگان پارچه چلوار، متقال نیز می فروشند. علت این امر این است که چلوار همان متقال سقیدگری شده است. در واقع برای تولید پارچه، مراحل مختلفی را طی می کند. مرحله اول بافندگی است. محصول مرحله بافندگی پارچه متقال است. مرحله بعدی را در اصطلاح تکمیل می گویند. مرحله تکمیل شامل مراحلی مانند شستشوی پارچه با مواد شیمیایی مختلف، سفیدگری، چاپ و تثبت عرض و … می شود. چلوار پارچه متقالی است که تا مرحله سفیدگری پیش رفته است. به عبارتی متقال سفیدگری شده را اصطلاحاً چلوار می گویند.

طبیعی است قیمت پارچه چلوار سفید از متقال معادل آن گرانتر خواهد بود. زیرا هزینه عملیات تکمیل به قیمت آن افزوده شده است. لازم به ذکر است بسیاری از کارخانجات تنها کار بافندگی را انجام می دهند. برای طی مرحله تکمیل، پارچه به کارخانه دیگری فرستاده می شود. تعداد کارخانجاتی که مرحله بافندگی و تکمیل را خود انجام می دهند، زیاد نیست.

بهترین قیمت پارچه چلوار سفید در بازار ایران

اگر خریدار پارچه چلوار سفید هستید و می خواهید عمده، کیلویی و یا متری آن را خریداری کنید اما نیاز دارید تا استعلام قیمت بگیرید، پیشنهاد می کنیم حتماً از ما قیمت بگیرید.
کارشناسان ما لیست قیمت پارچه چلوار سفید و انواع متقال را برای شما ارسال خواهند کرد.
با مقایسه قیمت ها می توانید نسبت به تصمیم گیری اقدام نمایید.
ما کمترین قیمت را نسبت به هر فروشنده دیگری به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
زیرا شما به صورت مستقیم از کارخانه خرید می کنید.

قیمت پارچه چلوار سفید

خرید مستقیم از کارخانه تولید پارچه چلوار

امروزه کارخانجات با هزینه اندکی می توانند تبلیغات خود را در فضای اینترنت پخش کنند. بدین وسیله مشتریان به راحتی با کارخانه تماس حاصل می نمایند. این امر ساختار بازار سنتی را تغییر داده است. در ایران نیز این تغییرات آغاز شده، و هر روز دامنه آن گسترش بیشتری می یاید. مزایای خرید مستقیم بر فعالین اقتصادی پوشیده نیست. از جمله آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • حذف هزینه های پخش از قیمت تمام شده
  • غلبه بر محدودیت های جغرافیایی
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان تولید بر اساس مشخصات مورد نیاز مشتری
  • بهره مندی از امکانات پشتیبانی کارخانه
  • ….

اگر شما هم قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارید، با ما تماس بگیرید. قیمت پارچه چلوار سفید ما را می توانید با سایر تأمین کنندگان مقایسه نمایید. در صورتی که ما را برای همکاری انتخاب نمایید، افتخار داریم که در دفاتر شرکت در تهران و سایر شهرهای کشور پذیرای شما باشیم. همچنین به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا فرم های قرار داده شده در سایت، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. اگر نیاز به ارسال نمونه هم دارید، با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما