قیمت پارچه چلوار ایرانی عمده

پارچه از زمانهای بسیار قدیم در موارد بسیاری کاربرد داشته است و به روش های متفاوتی تهیه می شدند .یکی از قدیمی ترین نوع پارچه ها،پارچه چلوار می باشد. پارچه چلوار ایرانی عمده از طریق شرکتها و کارخانه ها برای مصارف داخلی و حتی صادرات تولید می شود .مرکز اصلی تولید پارچه چلوار شهر اصفهان می باشد. پارچه چلوار با برندهای متفاوت وارد بازار می‌شوند ،که از مشهورترین این برند ها،برند ایران پوپلین می باشد.جالب است که کمی درباره شال بافت زنانه بیشتر بخوانیم.

 

 

قیمت پارچه چلوار ایرانی عمده

انواع پارچه چلوار را بشناسید

انواع پارچه چلوار را بشناسید

پارچه های چلوار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. از پارچه های نرم گرفته تا پارچه های خشن جزو دسته‌های متفاوت پارچه چلواری هستند. این نوع پارچه ها از زمان های قدیم در هند و مصر باستان رواج داشته است.الیاف نیمه پنبه ای اینگونه پارچه باعث شده است تا این پارچه ها جزو پارچه های گیاهی محسوب شود. انواع پارچه چلوار برای مصارف گوناگون تهیه می شود.

پرچم نویسی یکی از مواردی است که از پارچه چلوار خشن در آن استفاده می‌شود. برای افراد مبتدی که می خواهند خیاطی یاد بگیرند، باید از پارچه های ارزان قیمت استفاده شود که پارچه چلوار این خصوصیت را دارد.از پارچه چلوار برای تهیه روتختی و روبالشتی استفاده می شود .حتی برای پاک کردن و نظافت نیز از پارچه‌های چلواری استفاده می‌شود. برای کفن هم از این پارچه استفاده می شود .در این میان نگاهی هم به شال پلیسه دو رنگ هم بی اندازیم.

اینگونه پارچه ها در عرض های متفاوتی تهیه می شود. از ۹۰ سانتیمتر تا ۳ متر و بسته به مصرفی که فرد می خواهد از آن داشته باشد عرض مورد نظر خود را تهیه می‌کند.پارچه های چلواری به دلیل ارزان قیمت بودن مورد استفاده بسیاری از طراحان لباس قرار می‌گیرد و دوخت اولیه خود را بر روی پارچه های چلواری انجام می دهند. همانگونه که گفته شد یکی از دلایل پرطرفدار بودن این نوع پارچه ها قیمت پایین آنها است. همچنین این پارچه ها به دلیل اینکه از الیاف گیاهی در در آن استفاده شده است، ضد حساسیت می باشد و افراد دچار حساسیت نخواهند شد.

بازار پارچه چلوار ایرانی عمده

بازار پارچه چلوار ایرانی عمده

بازار پارچه چلوار بسیار پر رونق است. این گونه پارچه ها برای مصارف گوناگون تهیه می شوند. بنابراین می توانید آنها را در رنگ های متنوع خریداری کنید .البته بیشترین رنگی که طرفدار دارد،پارچه چلواری سفید می باشد .تولید پارچه چلوار تمام پنبه‌ای با عرض های ۱۴۰ و ۲ متر توسط برند ایران پوپلین انجام می گیرد. پارچه های چلواری در خود ایران توسط شرکت ها و پارچه فروشی ها به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد. اینگونه پارچه ها را به کشورهای دیگر و از جمله کشور های همسایه همانند ترکیه صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما