فروشنده عمده پارچه چلوار نخ پنبه

پارچه های نخی و پنبه ای در انواع بسیار متفاوت بافته می شود که هر دسته از این پارچه ها برای دوخت انواع لباس کاربرد دارد و پارچه چلوار یکی از انواع این پارچه های بسیار پر مصرف است این نوع پارچه در انواع رنگ و طرح تولید و در مراکز بسيار زیادی برای دوخت انواع لباس های زنانه یا مردانه و بچه گانه به مصرف می رسد.جالب است که کمی درباره شال بافت زنانه بیشتر بخوانیم.

 

 

فروشنده عمده پارچه چلوار نخ پنبه این پارچه بسیار لطیف و مرغوب را با قیمت بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

فروشنده عمده پارچه چلوار نخ پنبه

ویژگی های پارچه چلوار نخ پنبه

ویژگی های پارچه چلوار نخ پنبه پارچه های تولید شده در انواع بسیار متنوعی بافته و آماده می شود و به طور کلی می توان پارچه با را در دو دسته و به صورت پارچه های تولید شده با انواع نخ های مصنوعی و یا پارچه بافته شده با انواع نخ های طبیعی دسته بندی کرد و انواع چلوار نخ پنبه یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع نخ های طبیعی به شما می آید که از لطافتی بسیار عالی برخوردار است.در این میان نگاهی هم به شال پلیسه دو رنگ هم بی اندازیم.

پارچه چلوار یک پارچه با عرض 140 سانت و دارای ترکیب و تنوع رنگی بسیار بالایی است این پارچه به دلیل الیاف پنبه در بافت پارچه از لطافت و نرمی بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است و در انواع رنگ و طرح می توان این پارچه را پیدا کرد و به دلیل کیفیت بالا در دوخت انواع لباس های زنانه و مردانه و حتی لباس های بچگانه از انواع این پارچه استفاده می شود انواع پارچه چلوار برای ملحفه نیز استفاده دارد و چ ن آبگیر این گرچه بسبار عالی است می توان از انواع این پارچه در رنج های ارزان‌تر برای دستمال در آشپزخانه نیز استفاده کرد چلوار پارچه ای پرکاربرد و از قیمتی مناسب و عالی برخوردار است.

قیمت انواع پارچه چلوار نخ پنبه

قیمت انواع پارچه چلوار نخ پنبه تولید کننده انواع پارچه چلوار نخ پنبه این پارچه الیاف طبیعی و بسیار نرم و لطیف را در تمام رنج های رنگی و با کیفیتی بسیار بالا تولید و پارچه را به صورت طاقه ای در تمام مراکز فروش پارچه توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار داده است. تولید کنن گان پارچه چلوار این کالا را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مشتریان قرار می دهد.

و شما می توانید از قیمت پارچه چلوار با حذف تمام واسطه ها و خرید مستقیم بسیار مناسب تر استفاده نمایید اما اگر به این پارچه عالی و با کیفیت در اندازه بسبار نیاز دارید می توانید خرید خود را به صورت عمده و کلان انجام تا در آن صورت بابت پرداخت هزینه از نازلترین قیمت برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما