عرضه بی واسطه پارچه چلوار تک بافت

اگر به دنبال پارچه بسیار خنک برای دوخت لباس با قیمت مناسب هستید . پارچه چلوار تک بافت و کاموا مخملی ضخیم  بهترین گزینه و انتخاب مناسب می باشد. این پارچه در رنگ بندی متنوع بسیار پر مصرف و پر فروش می باشد. برای خرید پارچه چلوار می توان به مراکز عرضه مراجعه کرد و به طور مستقیم و بی واسطه پارچه دلخواه خود را با رنگ و متراژ مورد نظر خریداری کرد. علاوه بر این مراکز ، در تمامی فروشگاه ها این پارچه به فراوانی یافت می شود.عرضه بی واسطه پارچه چلوار تک بافت

مشخصات پارچه چلوار تک بافت

مشخصات پارچه چلوار تک بافت فروش این پارچه  و تیشرت پنبه ای مردانه به دلیل کیفیت بالا و ظاهری زیبا و جذاب و قیمت مناسب در ایران بسیار رونق دارد. این پارچه رنگ های متنوعی دارد اما رنگ سفید آن بیشتر شناخته شده و کاربرد بیشتری دارد.این پارچه با جنس خنکی که دارد برای دوخت لباس های مخصوص فصل تابستان و گرما بسیار مناسب می باشد. مختص به جنسیت و سن خاصی نیست و برای لباس های آقایان، خانم ها و حتی بچه ها می توان از آن استفاده کرد.

این پارچه در عرض های مختلفی ارائه می شود که در دیگر پارچه ها کمتر دیده می شود. این مزیت ، یکی دیگر از علت های پر مصرف بودن آن می باشد. با توجه به نوع کاربرد و مصرف ، می توان پارچه با عرض دلخواه را خریداری کرد.به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، از این پارچه با طرح و رنگ های متنوع در دوخت ملحفه و رو بالشی نیز استفاده می شود. ثبات رنگ این پارچه بسیار زیاد بوده و در اثر شست و شو آسیب نمی بیند و کمرنگ نمی شود. تار و پود آن نیز بسیار محکم بوده و به راحتی دچار تغییر شکل و تغییر بافت نمی شود.در سراسر ایران، کارخانه ها و نساجی های زیادی به تولید این پارچه زیبا می پردازند و افراد زیادی در آن ها مشغول به کار هستند. این پارچه علاوه بر بازار داخلی، بازار خارجی را هم تحت شعاع قرار داده و حجم زیادی از این پارچه به کشور های دیگر صادر می شود.

خرید پارچه چلوار تک بافت رنگی

خرید پارچه چلوار تک بافت رنگی پارچه چلوار رنگی نوع دیگری از چلوار بوده که در نوع خود بی نظیر و چشم نواز می باشد. کاربرد بسیار زیادی دارد . یکی از کاربردهای مهم آن پرچم نویسی می باشد. چون بسیار محکم و بادوام بوده و در این زمینه بسیار پر کاربرد می باشد.برای خرید این پارچه می توان به نساجی ها مراجعه کرد و حضوری خرید کرد یا می توان به سایت های فروش به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش خرید داد و از این محصول با کیفیت و رنگی به راحتی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما