تولیدی بهترین پارچه چلوار ارزان

تولیدی پارچه چلوار ارزان با بهترین نخ این محصول را از برند ایران پوپلین تولید کرده و الیاف به کار رفته در آن پنبه و پلی استر می باشد که دارای رنگ بندی های مختلف است. این تولیدی محصولات خود را به صورت طاقه ای و عدلی به فروش رسانده و آن را در عرض ۹۰ الی ۳ متر به فروش می‌ رساند که این تولید کننده محصولات خود را به صورت عمده به قیمت ارزان و درب کارخانه به فروش می‌ رساند.جالب است که کمی درباره لباس پری دریایی بیشتر بخوانیم.

 

 

تولیدی بهترین پارچه چلوار ارزان

درباره پارچه چلوار بیشتر بدانید

درباره پارچه چلوار بیشتر بدانید در واقع پارچه چلوار یک پارچه پنبه‌ای، فلامنت و نخی است که کاربردهای زیادی دارد و بطور معمول برای دوخت روتختی، ملحفه، روبالشتی، کفن، زیر پیراهنی، پیراهن های مردانه، لباس نوزادی و غیره استفاده می شود. با توجه به اینکه این پارچه از الیاف طبیعی پنبه تولید شده، بسیار پر مصرف است و همین موضوع آن را پر کاربرد کرده است که نرمی خاصی داشته و پارچه به حالت دانه های درشت آهاردار می باشد.

البته پارچه‌های چلوار از نوع نرم تا سخت داشته که رایج ترین پارچه برای طراحان مدل لباس است و جزو پارچه های ارزان قیمت محسوب می‌ شود از این رو برای طراحی و نمونه دوزی بیشتر استفاده می شود. تاریخچه استفاده از پارچه شلوار بسیار قدیمی است و به اواسط قرن نوزدهم باز می گردد.در این میان نگاهی هم به لباس مجلسی زنانه شیراز هم بی اندازیم.

از مهمترین ویژگی‌های پارچه چلوار می‌ توان به نگهداری آسان، شستشوی راحت، خنک بودن و عدم ایجاد حساسیت اشاره کرد که جز پارچه های نخی بسیار پرکاربرد است. البته لازم به ذکر است بدانید امروزه این پارچه ها با الیاف مصنوعی هم تولید می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و به صرفه رنگهای متنوع و طرح های گوناگونی دارند.

نرمی و ایجاد تبادل هوا، عدم ایجاد حساسیت جز پویژگی های اصلی پارچه‌ها است که آن را جز محبوب ترین نمونه ها شناخته کرده و به دلیل اینکه زیر چرخ خیاطی سرم نمی خورد و دوخت و دوز آن راحت است ، برای یادگیری خیاطی گزینه مناسبی می باشد.

خرید پارچه چلوار ارزان رنگی

خرید پارچه چلوار ارزان رنگی پارچه چلوار از جمله پارچه های پرفروش و محبوب است که در دو نمونه داخلی و وارداتی در بازار به فروش می رسد که قیمت مناسبی دارد. اگر شما هم قصد خرید پارچه چلوار رنگی یا ساده جهت یادگیری خیاطی یا دوخت انواع لباس دارید، می توانید طبق نیاز خود، آن در ابعاد و سایز بندی های مختلف تهیه کنید.

در واقع خرید این پارچه از طریق شرکت تولید کننده آن را با قیمتی مناسب و ارزان تر انجام می شود که این قابلیت خرید برای تمامی افراد فعال بوده و به راحتی می توان محصول مورد نظر را با کسب کمی اطلاعات با آگاهی انتخاب کرد و خریدی هوشمندانه داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما