کارخانه تولید پارچه چلوار مرغوب

کارخانه تولید کننده پارچه چلوار مرغوب و باکیفیت امروزه با قدرت بسیار بیشتری در زمینه تولید این نوع کالا ها به فعالیت مشغول می باشد زیرا این نوع پارچه ها جزو پر استفاده ترین الیاف نخی هستند که به کمک پنبه های سفید آهار دار در عرض های متفاوت تولید می گردند و از نمونه های مختلف آنها برای تهیه پوشاک مخصوصاً لباس‌ های نوزادان در بهترین کیفیت ها استفاده می شود.جالب است که کمی درباره شال جوتی جینز بیشتر بخوانیم.

 

 

کارخانه تولید پارچه چلوار مرغوب

چند مشخصه پارچه چلوار مرغوب

چند مشخصه پارچه چلوار مرغوب

همان طور که مستحضر هستید پارچه ها از الیاف و نخ های متفاوتی تولید شدند که هر کدام دارای مزیت ها و معایب مخصوص به خود هستند و با توجه به میزان تراکم، کیفیت زبری و نرمی برای استفاده در تولید منسوجات متنوع از آنها استفاده می شود.

یکی از پر استفاده ترین الیاف نخی با نام تجاری پارچه چلوار معرفی می گردد. این نوع محصولات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند زیرا در طراحی آنها از پنبه های سفید آهار دار به نام فلامنت استفاده می‌ شود.در این میان نگاهی هم به شال دامنی هم بی اندازیم.

طرح های متنوع و گوناگون این نوع محصولات جزو مهم‌ترین ویژگی ها و مشخصات آنها محسوب می‌ شود که طیف کاربری آنها را روز به روز گسترده تر می نماید. علاوه بر این موضوع می‌ توان از دیگر مشخصه های پارچه چلوار مرغوب و باکیفیت به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع الیاف و پارچه ها به دلیل عدم ایجاد آلرژی و حساسیت به عنوان بهترین و سازگارترین نوع پارچه مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  • عبور هوا از منافذ آنها به راحتی انجام می‌ شود و خاصیت خنک بودن را به خود اختصاص می‌ دهند در راستای همین پارامتر و مشخصه از آنها در تولید لباس های تابستانی استفاده می شود.
  • برخورداری از ثبات رنگی یکی دیگر از مشخصه های به خصوص این نوع محصولات است که طیف کاربری آنها را متنوع و گسترده می سازد.

قیمت پارچه چلوار مرغوب کیلویی

قیمت پارچه چلوار مرغوب کیلویی همان طور که اشاره شد پارچه های چلوار در عرض های مختلف به عنوان یکی از سازگارترین پارچه های نخی در تولید منسوجات و پوشاک های متنوعی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این محصولات علاوه بر مزیت ها و خصوصیاتی که در متن فوق برای آنها نام بردیم، از قیمت فروش بسیار پایینی برخوردار هستند و در واقع می‌ توان گفت مقرون به صرفه تر بودن آنها جزو مهمترین دلایلی است که روز به روز طیف کاربری آنها گسترده‌ تر می‌ شود.

قیمت پارچه چلوار کیلویی مرغوب و با کیفیت در قیاس با دیگر پارچه ها بسیار پایین‌تر اعلام می گردد و تعیین قیمت آنها بیشتر بر اساس تراکم بافت آنها و همچنین ضخامت این محصولات دیده می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما