پخش عمده پارچه چلوار 100درصد پنبه

پارچه چلوار دارای انواع مختلف می باشد که با درصد های گوناگونی از پنبه تولید می گردد که نمونه 100 درصد آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد، به همین علت پخش عمده پارچه چلوار 100درصد پنبه توسط واحد فروش آن انجام می گردد و از آنجایی که دارای موارد مصرف بسیار زیاد با کیفیت عالی می باشد از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار گردیده و به همین علت با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد.

پخش عمده پارچه چلوار 100درصد پنبه

مشخصات پارچه چلوار 100درصد پنبه

مشخصات پارچه چلوار 100درصد پنبه پارچه به عنوان یکی از تولیدات مهم در صنعت نساجی می باشد که دارای طیف وسیعی از پارچه های مختلف با طرح و رنگ و کیفیت های گوناگون می باشد که از الیاف مختلفی مانند نخ، پنبه، پلی استر و الیاف دیگری در طراحی و تولید آنها استفاده می گردد.

پارچه چلوار یکی از نمونه پارچه های کاربردی با مصارف بسیار زیادی می‌ باشد که عمدتاً از آنها برای تولید روتختی، رو بالشتی، لباس نوزاد، ساک، شلوار و موارد مختلف دیگر بسیار استفاده می شود و دارای مشخصات زیادی به شرح زیر است.

  1. یکی از مشخصات پارچه چلوار 100درصد پنبه درجه خلوص بالای آن از الیاف تشکیل دهنده پنبه می باشد به نحوی که کاملاً از پنبه خالص تولید گردیده است است.
  2. از قابلیت خنک کنندگی بسیار خوبی برخوردار است چراکه الیاف پنبه استفاده شده در آن بر افزایش کیفیت و تبادل هوا کمک بسیار زیادی می نماید.
  3. دارای ابعاد و اندازه استاندارد ای می باشد.
  4. قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارا می باشد.
  5. ضد حساسیت بوده و استفاده از آن هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند.
  6. از طول عمر بالایی برخوردار بوده و برای مدت های طولانی می توان از آن و ویژگی های این محصول استفاده نمود.
  7. عمدتا به رنگ سفید تولید می‌ شود.

قیمت انواع پارچه چلوار 100درصد پنبه

قیمت انواع پارچه چلوار 100درصد پنبه قیمت انواع پارچه چلوار 100درصد پنبه متاثر از المان‌ ها و فاکتورهای بسیار زیادی می‌ باشد به نحوه کیفیت، متراژ خریداری شده، نوسانات بازار و حجم سفارش از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این محصول می باشد و از آنجایی که دارای کاربردها و مصارف زیادی می باشند نحوه خرید آن نیز در قیمت گذاری این محصول بی‌ تاثیر نمی‌ باشد.

قیمت پارچه چلوار 100درصد پنبه از طریق این سایت اینترنتی نیز قابل استعلام می باشد و متقاضیان می توانند با ارسال سفارش خود ضمن سفارش این محصول آن را با توجه به نیاز خود با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

راه های ارتباطی مختلف جهت ارتباط مستقیم برای خرید این نمونه پارچه در سایت درج گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما