عمده فروشی پارچه چلوار پنبه ای

پارچه دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد و استفاده متنوعی دارند و یکی از نمونه های پرفروش آن پارچه چلوار می باشد، این روز ها عمده فروشی پارچه چلوار پنبه ای این محصول را به شیوه های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهد که به دلیل کیفیت‌ درجه یک و کارایی مطلوب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می پذیرد و بسیاری از مشتریان آن را به صورت کلی تهیه می کنند.

عمده فروشی پارچه چلوار پنبه ای

انواع مختلف پارچه چلوار پنبه ای

انواع مختلف پارچه چلوار پنبه ای پارچه چلوار پنبه ای از بهترین الیاف طبیعی تولید می شود و به همین دلیل از لطافت و نرمی خاصی برخوردار می باشد و در انواع عرض های 90، 150، 200 و 300 سانتی متری تهیه می شود که دارای کاربرد مختلفی در دوخت کفن، پرچم نویسی، انواع‌ پوشاک، روبالشتی، روتختی و …. می باشد و یکی از پرمصرف‌ ترین انواع‌ پارچه محسوب می شود، این پارچه بسیار خنک و سبک بوده و در انواع ساده و طرح دار تولید می شود.

با توجه به طبیعی بودن الیاف هیچ گونه حساسیت و آلرژی در پوست ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل در دوخت انواع لباس نوزاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این پارچه امروزه در کارخانه های بزرگ نساجی کشور در شهر های اصفهان و یزد و …. با بهره گیری از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و مخصوص با رعایت استاندارد های مربوطه در رنگ و طرح های متنوع طراحی و تولید می شود.

قیمت پارچه چلوار پنبه ای رنگی

قیمت پارچه چلوار پنبه ای رنگی قیمت پارچه چلوار رنگی به چه فاکتورهایی وابسته است؟ عوامل متعددی بر قیمت انواع پارچه چلوار مؤثر می باشند، امروزه این پارچه در کارخانه های نساجی مختلفی در شهر های بزرگ کشور با کیفیت و قیمت متفاوت تولید می شود که می‌ توان گفت برند و شرکت تولید کننده، هزینه های تولید و کیفیت آن بر قیمت آن تأثیر گذار است همچنین راه های مختلفی برای خرید و فروش انواع پارچه مانند مستقیم و عمده، اینترنتی و جزیی‌ و … وجود دارد که این امر نیز در تعیین قیمت دخیل می باشد، پارامتر های مهم دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا، وضعیت فعلی بازار و ..‌‌ بر قیمت مؤثر می باشند.

شایان ذکر است قیمت انواع پارچه چلوار در خرید و فروش کلی و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، با مراجعه به سایت اینترنتی معتبر می توانید ضمن مطلع شدن از قیمت روز انواع پارچه چلوار در صورت نیاز محصول مورد نظر را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما