شرکت تولیدی پارچه چلوار درجه یک

یکی از انواع پارچه که توسط شرکت های تولیدی معتبر مانند شرکت ایران پوپلین تولید شده و دارای استاندارد و کیفیت لازم خواهد بود، پارچه چلوار است. این پارچه نسبت به نمونه های دیگر، مصارف بیشتری را به خود اختصاص داده و امروزه برای تهیه انواع منسوجات از جمله لباس های زنانه، مردانه و بچگانه و روتختی، روبالشتی و مشابه آنها مورد توجه قرار گرفته است. همچنین باید بگوییم پارچه چلوار درجه یک در رنگ های مختلفی تولید شده که رایج ترین آن پارچه چلوار سفید می باشدجالب است که کمی درباره لباس لری مردانه بیشتر بخوانیم.

 

 

شرکت تولیدی پارچه چلوار درجه یک

مشخصات پارچه چلوار درجه یک مرغوب

مشخصات پارچه چلوار درجه یک مرغوب یکی از محصولاتی که بیش از همه در معرض کاربرد و توجه قرار گرفته و تولیدات گسترده ای را با تکیه بر آن شکل داده اند؛ پارچه می باشد؛ این محصول، خود تنوع بی شماری را در بر گرفته و به انواع گوناگونی دسته بندی شده است که از آن جمله می توان پارچه چلوار را نام برد.

این مدل حتی از پارچه تریکو هم پرمصرف تر بوده و منسوجات متعددی را با تکیه بر آن تولید کرده اند؛ حال یکی از موضوعاتی که راجع به این پارچه مورد بحث بوده و می خواهیم به آن بپردازیم، ذکر مشخصات پارچه چلوار مرغوب می باشد؛ در قسمت زیر به مهمترین مشخصات آن اشاره شده است:

  • پارچه چلوار درجه یک زیر گروه پارچه نخی بوده و دارای آهار در سطح خود می باشد.
  • از لحاظ الیاف بکار رفته در آن؛ دسته بندی های مختلفی را شامل گردیده که از آن جمله می توان پارچه چلوار پلی استر؛ پارچه چلوار پنبه ای و چلوار پلی استر-پنبه را نام برد.
  • دارای عرض های گوناگونی بوده که به ترتیب پارچه چلواری با عرض 90 سانت، 150 سانت، 200 و 300 سانت از جمله آنها به شمار می آیند.
  • از ویژگی های بارزی مثل نرمی و خنکی برخوردار بوده و با استفاده از این پارچه، از واکنش های آلرژیکی اثری نخواهد بود.
  • علاوه بر مشخصات ذکر شده، عامل دیگری هم منجر به افزایش استفاده از این پارچه شده و آن قیمت پارچه چلوار بوده که بسیار ارزان و مناسب می باشد.

قیمت عمده پارچه چلوار درجه یک

قیمت عمده پارچه چلوار درجه یک پارچه چلوار نه تنها در حوزه تولید پوشاک، علی الخصوص پوشاک نوزاد مورد توجه و کاربرد قرار گرفته؛ بلکه از آن برای انجام امور دیگر نیز بهره می برند؛ برای مثال هر یک از پرچم های ترحیم یا تبلیغاتی و اخباری که در مکان های مختلف می بینید، از این پارچه تهیه شده اند؛ یا حتی کفن فوت شدگان و به اضافه انواع کالای خواب مثل ملحفه، روتختی و روبالشتی را هم با استفاده از پارچه چلوار تولید می نمایند.در این میان نگاهی هم به لباس دخترانه عروس هم بی اندازیم.

حال با همه این اوصاف اگر تصمیم خود برای پارچه چلوار پرکاربرد را گرفته اید؛ می توانید همین حالا اقدام نمایید؛ چرا که عرضه مستقیم چلوار صورت گرفته و به موجب آن، شانس دستیابی به مناسب ترین قیمت پارچه چلوار درجه یک را خواهید داشت که مطابق با قیمت عمده محاسبه شده و خدمتتان اعلام خواهد گشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما